Wednesday, March 31, 2010

GADUH ! pantat kau

OKAYY AH , buda perempuan neyy mmng sial gilaa .
name 'amy gemuk sendad !' babi punya budakk mmng bajet cun habes !
tak taklawaa pun ! perasan , gedyk ! bontot besa ! baju skolah nak tunjuk bodyy dea jea yg sendad nak maty tuu ! okay dea babii sngad .

faez tu ex aku ! then dnga cita ader awek form 1 ? SO ? apa aku kesah kan ?
aku nak tngokk muka budak yg bertuahhh sngad tu jea ! taksalah ?

andd . aku jumpa minah tu gegelakk lagyy ! aku tak buad apa .

okay ah ! cara aku taipp neh mmng mcm takod * tapi hakikatnyaa takk sama skalyy !
gemuk tu annoying gila babi !

panggil aku time belajar . tipu ckgu aku ckp ckgu tah pape nak jumpa aku !
okay babi , anak sape tahh !

dea sound aku depan tandass , okayy ! tahpapee . dea ckp mcm pepet ayam tanpee ada nyaa koma dan titik nokhta .

aku ckp dgn dea 'da habes ? okay ! ape masalah kau ? suka haty mak bapak aku lah nak knal dgn syuhadah tu bebila masee pun ! kau sape ? darah daging dea ? kau kakak angkad jela . takpayah nak tunjuk yg kau tu caring gila pasal budak tu ! and mulot kau berrbaiikk skid . tak payah nak tunjukk baguss lah pulakk dpn aku , aku taksukee and taknakk tngokk pun muka kau , hodoh tahu takk ?'

dea diamm . and aku blah ! dea jerit terpekik terlolok mcm babi ngawan !
eiii , gely lahhh . get your step and get out of my wayyy bitch !

No comments:

Post a Comment