Monday, May 17, 2010

teachers dayy :(

first !
aku datangg , yeay ! happy .
then nmpk aen . lpak2 ngan aen . tunggu atikah ngan syafiqah
kawan smpai balik :D
then dorang dah smpaii , mulaa lah operasi usha budak2 pagii :)
then !

nampak pulakk azmii .
grrr . okayy !
he look soo gorgeous .
ohhh myyy goosshh !

then start usha dea .
membe2 aku pulakk cakap eeii azmi comel handsomee dan bagai2
aku mula nyampah enn .
dorang rebot azmi pulak .,
aku diammm jeeeee . sbb aku tahuu dorang takbetoll .

then time tngok ckguu sukan .
azmi kad depan tngah ckp ngan fendyy .
aku nmpk tp malas nk pandangg . buat2 takk nmpkk
annd membee aku ckp dea jeling aku

BURED*
aku dah start badmood andd nak cark aslam .
aslam nmpk aku wat babi ! ckp nak dating . pundekk .
aku tunggu adib . pun takdatang .
tngok budak2 dating bapakk jeles aku .

then msg msg msg . tade mood .
rase nak jeritt !
grr . after that !

aku merayauu depan bilik senii , posing !
kawan aku laaa . grr . penat . nmpk azmi masok bilik senii !
huh !
then tetybe dea kuar masok balik .
atikah jalan pegy kad azmi . then apa dea ckp pun aku taktahuu .
atikah panggil aku then cakap 'cepatlaa tngkap gmbaa ngan azmi'

ohhmyyy !
tekejott okayyy . then , dah tngkap gmba muka aku pun takikhlass .
yelaa . tada mood tetyba ajak tngkap gambaa .
then i start rinduuu deaa .
rasa nak nanesss !

huwaaaaa ~ dah balik mamy tnye knape masam i said nothng .
thenn .
dah smpai rumah . main gitarr .
brangann . then tringat azmi ,
and aku usha balik pic aku dgn dea tetyba aku nangess !

HHA !
aduhhh .
dah nanes . penat aku nak tydo . tydoo kejap je .
mama kejot ajak makan .
waaa~
tapi takmakan . tengokk je mama makan . then text azmi .

pukul 3 cmtuu dea replyy .
then blaaa blaaa blaaa . dea nak tydo aku kuar jumpa nicky
haha !

budak tetek jahat .
tngkap gmba ngan dea muka aku mcm haram cirit ayammmm :D
wekks !

malas nak cita byee !

No comments:

Post a Comment