Saturday, June 5, 2010

hang out KL tanpa pengetahuan papa dan mama
kaver baekbaek kononnya nak lepak ruma kyra kan
smpai uma nyli suma da siap2 kua KL .
omg ,
mak tnye np pakai lawalawa .
aku ckp entah diorg .
thats all .

and then .
smpai uma nayli aku tros tuka baju .
grrr .
then tros turun tunggu bass . posing jap ngan kyra .
haha .

bas pun dah smpai .
smpai kl jalan2 blahblah .
suma nak berpecah .
suma ada membe2 . aku jalan sorangsorang mcm bodo .
jalan2 msg azmi . ouh dea otw dtng KL . tuggu biyy aku kad dpn pintu ts .
haishh .
lame betul
suro aku dtng boling pulak dah . aku trus suro dea turun .
da smpai aku masuk tandas . betul kan suma .
okay dah tunggu ami . nmpk dea . hee . comel jea .
dea dgn kawan2 dea . hoho .
jalan2 and bye .
malas nak story bnyak2

No comments:

Post a Comment