Saturday, August 14, 2010

hari kokurikulum


ahaa :D ada gamba agy taw !
usha usha laa eahh .

haha ! time ni hari koko :D
weee ~
bestt tau .

sbelumm koko , yg smalamnyerr tuu aku dgn syafiqah gila taksabarr nak tunggu esok !
yelaa , dapat datingg enn . hahaaa .

okay . buadpe nak cita smalam punyaa . cita hari koko punyalahh .
hee .
okayy .
siapsiap kad umah lawalawaa . cewaahh .
hahaa . then mak aku still tydo agy . kejottt !
then dah bngunn aku pakse dea hantaa akuu . okayy . dea ikut jeaa .

da smpayy skolahhh grr . takut laa . ramay pulak tuu segan i .
aku masukk suma pandang .
nak tahu nape ?
baju aku terangkat smpay nmpk braa !!!!!
hahaha . bodoh ! tada laa . dorang pandangg biasaa jee .
then rahimah ngan akak dea yg panggil aku . then nmpk syfiqahh .

heh ! usha suma dak pagy petang . yg gedyk ada
yg sopan ada ! yg bolebole pun ada .

where's my sayangg ni ?
haha . msg msg . azmi otw laa .
cikguu suro ambek kedatangan dulu . soo pegy laa .

hee ~ aku terJANJI pulak ngan ustazah nak tolong jage gerai , nyesal dhoo !
then ustazah jumpaa akuu .
cakapcakap then ustazah pandang rahimah !
dea pukul rahimah sbb takpakay tudung .
haha ! siann je aku tngok .

then azmi da smpayy . wee ~ dok ngan dea jap . then dea nak p ambek kedatangan .
lallaalal ~
pastuu patotnyaa malam tuu jumpa azmii .
azmi mara aku sbb msg ngan muiz . haisyyy !
soo sorry .

and then time hari koko ni dea nak tanak layan aku .
aku ckp ngan dea dea balas ,. then dea diam !
sumpah cem babi !
aku polak terus blahh . tolong ckguu . and theen . da siap wat keje p padangg . padangg besaa ann .

lepak situ ngan rahimahh . hmm
borakborak call azmi . hmm
azmi pun turun .

dea da smpay aku ingat dea da okay .
then dea dtng dea senyapppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp je .

PANASPANAS !
aku wadwad rilex jee .
aku mulamula taktahuu sbb apo dea mara aku .

bila aku tnye dea diam . malas nak layan ,. lame tuu
aku lak yg tacing ngan deaa .
haaaa :D

dea pujuk aku . wahwah ~
panday tul dea . aku ingat nak tacing smpay balik !
takjady terus . then baring2 kad padang tuu . hahaa ~

lpak ngan kawan azmii sumaa .
blablablaaaa :D

sayangsayanggg sumaaa ! muwahhmuwahh <333333333

No comments:

Post a Comment