Saturday, August 14, 2010

harituu kan kan kan ?
ya allahhhh ya rabbiii !!
best gilaaa .

mcm ni citanyaa .

pada suatuu harii........................................









aku jumpa azmi kad kantin . then , nmpk babi gemuk !
aku tunjuk laa kad azmi babi gemuk tuu sbb azmi tapenah tngok muka dea kan ?
and then . you tahuu tak ?

esok tuu jumpaa azmi lagyy .
borakborak azmi cakap 'bb nnty tengok kad dlm kelas b , kad papan blackboard . mesty bb suka .'

haha ! aku dah pk mcm2 dah .
then masuk kelas je aku ngan syafiqah kelam kabot lari p kelas dea , sbb takut kene padam .
dah masuk aku bacee .

'amy blaablaablaa , membe2 kau pun fuck kad kau bagai2 suma tuu'
babi gemuk tuu pandang aku muka mmng mintakk buku 5 >,<
hahaaa !

aku gelakgelakk aku blahhhh !
and now aku taktahuu dea kene sampuk ngan hntuu ape ntah wad muka bek !
kalu dea wad bek skali pun jgn harap aku nak bg muka .

dah musuh musuh jelaa . tada membe2 nyee .
macam bagus je babi gemuk tuu .


hahahahahahahhahahahahahahaa
wakakakakakakakakakakakakakaka


No comments:

Post a Comment